15 Eylül 2010 Çarşamba

Shiseido Extra Smooth Sun Protection Lotion SPF 33 Face and Body Review



Bu güneş kremini şu alışverişimde almıştım.
Bir güneş kremi post'unu, ihtiyacınız olan son günlerde yaptığım için üzgünüm ama biraz daha geciktirseydim inanın daha komik olurdu..

Ben bu kremi, şehirde, plajda, dağda, bayırda her yerde kullandım ve çok sevdim.

İyi özellikleri:

Benim için en büyük artısı, makyaj altına kullanılabiliyor.
Cildim karma, hiç yağlanma yapmadı.
Hatta garip bir şekilde cilt tonunu eşitliyor diyebilirim ve bu tüm gün sürüyor.
Beyaz leke bırakmıyor.
Güneş kremi sürdüğünüz belli olmuyor.
Normalde yazları burnum ve yanaklarım çil içinde kalır, bu yaz öyle bir problemim olmadı.
Göz çevresine sürüldüğünde gözlerde yanma, kaşınma yapmıyor.
Sivilce çıkarmıyor.
Daha ne olsun?

Kötü özellikleri:

Yok.

Bir daha alır mıyım?
Kesinlikle!

Sevgiler,
Dee Dee


Hiç yorum yok: