29 Ekim 2010 Cuma

Laura Mercier Oil Free Foundation Primer Review



Laura Mercier Oil Free Foundation Primer'i şu alışverişimde almıştım.
Bu benim ilk primer'imdi, memnun kalmadığım için piyasadaki diğer primerleri de denedim. Onların yorumları da gelecek :)

Bu primer fondöten öncesi kullanılan hafif, şeffaf, kremsi bir jel kıvamında. Yağlı, hassas ve akneye meyilli ciltler için özel olarak geliştirilmiş, makyaj ve ten arasında bir bariyer görevi görüyor.
İçeriğinde cildi yaşlanma etkilerine karşı koruyan A, C ve E vitaminleri var.
Cilde birkaç dakika boyunca masaj yaparak uygulamanız gerekiyor.

Ben fondöten öncesi cildi pürüzsüzleştirecek, gözeneklerin görünümünü azaltacak ve yağlanmaya karşı koruyacak bir baz arayışı içindeyken almıştım. Bunların hiçbirini yapmıyor.

Gerçi bu primer, size pürüzsüz bir cilt değil, pürüzsüz ve dayanıklı bir fondöten uygulaması vadediyor.
Gözeneklerle ilgili herhangi bir madde yok.
Gel gör ki, ne yağlanmayı kontrol ediyor ne de fondöten uygulanmasını kolaylaştırıyor.

Bu primeri LM Oil Free Fondöten ve LM Setting Powder ile denediğimde yaklaşık bir saat içinde T bölgemden yağ fışkırıyor. Normalde en azından bir 4-5 saat beni idare eden makyajım yüzüme dokunduğum anda her yere bulaşıyor.

Başka fondötenlerle denediğimde de farklı bir sonuç alamadım. Ve inanın bana denedim!
Bu arada, göz çevresine getirmeden sürmeye çalışın, inanılmaz yanma yapıyor.

Bir daha alır mıyım?
Asla.

Sevgiler,
Dee Dee





Hiç yorum yok: