25 Aralık 2010 Cumartesi

MAC Pro Longwear Concealer Review





Bu concealerı satın almadım, alışverişimle birlikte sample olarak istemiştim.
Taksim MAC de sağolsun baya cömert bir sample verdi.
Ton: NW25.

Bu concealerı çok beğendiğimi söyleyemem.
Kuru göz çevresine ve kırışıklık problemi olanlara pek hitap etmiyor.
Daha sürerken kuruyor, çabuk blend etmeniz gerek.
Çizgilere bazen doluyor ve orda yol yol ayrılıyor, bazen yapmıyor.
İnce, tek kat halinde sürmeniz ve hızlı ve iyi blend etmeniz gerek.
Tek katta da istediğiniz kapatıcılığa ulaşamamanız olası.
Yine çabuk kuruduğu için 2 kat uygulayamıyorsunuz, pütürlü bir görünüm veriyor.
Fondöten gibi bu da gün boyu kalıcı. Sabitlemenize gerek yok.

Genç, göz çevresinde kuruluk/nemsizlik ve ince çizgi problemi olmayanlar için iyi bir kapatıcı.
Concealer konusunda tek probleminiz kalıcılıksa tercih edilebilir.

Biraz Estee Lauder Double Wear Stay in Place Concealer'a benzettim ben, kapatıcılığı şahane olmasına rağmen, kuruduktan sonra çizgilere dolması ve gün boyu beni kahretmesi nedeniyle kullanamadığım bir kapatıcı.

Mac olduğu için, çok fazla renk seçeneği var. Bu da artı bir özellik.

Yani elimin ilk gideceği concealer değil, hakkında biraz çelişkili düşüncelerim var.
Kararı size bırakıyorum, denemeniz gerek.

Kullananların yorumunu merak ediyorum.
Memnun musunuz?
Sevgiler,

Dee Dee


1 yorum:

Adsız dedi ki...

gözaltılarımda çkurlar ve hafif şişlk var hangi kapatıcıyı denesem dahada belli oluyo rlütfen bi ürün söyleyn bana