25 Aralık 2010 Cumartesi

MAC Undercurrent Pearlglide Intense Eye Liner Review







Bu Tartan Tale koleksiyonuyla çıkan eyelinerlardan biri.
Sanırım sık sık repromote oluyor.
Bu kalemi Kokoş Tubiş'in blogunda swatch'ını gördüğümden beri istiyordum.
Mac Pro Longwear fondötenle beraber aldım.
Tartan Tale koleksiyonundan aldığım tek item bu.

Çok beğendim, sürümü yumuşacık, sürerken gözlerinizi oymanıza ya da gözkapağınızı çekiştirmenize gerek yok.
Kalıcılığı yüksek.
Rengi muhteşem.
Akmıyor, dağılmıyor.
Çevremdekiler bunu sürdüğümde deniz kızı gibi olmuşsun diyorlar :)
Bence de tam kuyruk rengi!

Bulursanız kaçırmayın.
Bu arada bu kalemi deneyip çok beğendikten sonra Avoncu bir arkadaştan bu kalemlerin Avon versiyonlarından sipariş ettim.
Hala gelmediler :(
Onları da deneyip yorumlarımı yazarım.

Bu arada milyonlarca swatch için sorry, rengi bir türlü yansıtamadım.

Sevgiler,
Dee Dee

4 yorum:

tubiss dedi ki...

güle güle kullan rengi muhteşem dimi ^_^

mughetto dedi ki...

bir yerde daha bu kalemi görürsem ağlıcam *_* ben çok severek aldım bu kalemi ama kaybettimmmm :S

Dee Makeup dedi ki...

@Tubiss, muhteşem bir renk. Walla sen de gördüm aldım, iyi ki tanıttın :)

@Mughetto, canım çok üzüldüm ya. Bulursun bir an önce umarım. Sana acayip yakışır bu renkler :/

Mugene dedi ki...

avon'un turkuaz olanı buna en yakın ama dupe diyemeyiz bence.