24 Temmuz 2010 Cumartesi

Dee Dee is back!

Selam,
Uzuun bir süredir yazamadığımın farkındayım..
Temmuz ayı benim için çok hareketli geçti, hala da inatla bitmiyor!
Önce erkek arkadaşım İzmir'e geldi, birlikte tatile çıktık.
Tatildeyken bir iş teklifi aldım ve apar topar İzmir'e döndüm, geldiğimden beri de onunla uğraşıyorum ve inanın değil bloga yazmak, kişisel maillerime bile bakacak vaktim olmadı..
Haliyle çilek ve bilumum online kozmetik alışveriş sitelerini ve kampanyaları bir süre boşladım.
-Bu durum iyi oldu, azcık cebime yaradı :)-

Ağustos başı iş başı yapıyorum, sanırım bir süre bloga fazla post giremem.
Sadece 5-6 ay sürecek geçici bir iş ve iş yerinde eğer ben bir yolunu bulamazsam internet bağlantım olmayacak :(
Önümde dinlenip, tatile doyacağım bir hafta var..
Ben de bugün yazlığa kaçıyorum, haftaiçi de İstanbul'a geçicem.
Evden çıkmadan birkaç post girebilirsem ne ala :)
En kısa zamanda görüşmek üzere.

Blogu izleyen ve okuyanlara çok teşekkür ederim.
Sevgiler,

Dee Dee

2 yorum:

MarjoOnTheBlog dedi ki...

Tebrik ederim canım yeni işin hayırlı olsun. Geçici demişsin, umarım gönlüne göre olur her şey :) Çok özletme ama yazılarını :)

Dee Makeup dedi ki...

Çok çoook teşekkür ederim Marjo. Çok incesin :)