24 Temmuz 2010 Cumartesi

Lancome Bi Facil Review

Lancome Bi Facil, göz makyaj temizleyicilerinin kraliçesi..
Üniversite yıllarımda freeshoptan alırdım fakat birkaç senedir TR'de olduğumdan başka ürünlere yöneldim..

Suya dayanıklı makyajı temizlemekte etkili bir ürün, hiçbir makyaj temizleyicinin çıkaramadığı Diorshow Black Out Waterproof maskarayı çıkarabiliyor.
Fakat genel olarak, normal rimelde ardında kalıntı bırakıyor.
Göz makyajınızı bir hamlede, gözünüzü yıpratmadan temizleyebiliyorsunuz ama gözlerinizi yıkarken az da olsa kalan rimeller akıyor.

Sonuç olarak, piyasadaki en iyi ve en pahalı ürünlerden biri.
Ama daha iyi bir alternatifini bulmuşken ben bir daha kullanmam.

Eğer uygun fiyatlı, harika bir göz makyaj temizleyicisi isterseniz Sephora'nın göz makyaj temizleyicilerini deneyebilirsiniz.
Ben normalini de waterproof olanını da kullandım ve ikisi de çok iyi.
Onun postunu da yakın zamanda yazarım..
Sevgiler,
Dee Dee


2 yorum:

Sel dedi ki...

sephora için fiyat verebilir misin acaba?
ben de bi hatayla neutrogena aldım ne farkeder diye, resmen su ve sıradan bi jel temizleyiciden daha kötü çıktı.

Dee Makeup dedi ki...

Neutrogena'yı bende kullanmıştım. Sephora'nın fiyatı küçük boylar 7 küsur büyük boylar 12 ve 14 diye hatırlıyorum. İki çeşidi var, suya dayanıklı ve normal :)