24 Temmuz 2010 Cumartesi

MAC Springsheen Allık Review

Springsheen'i çilekten almıştım, blogda da bahsetmiştim..
Geleli uzun zaman oldu ama yeni yeni kullanmaya başlayabildim..
Springsheen, Style'a çok benziyor, sadece Style tam bir şeftaliyken, Springsheen şeftali pembe.
İkisi de açık ve buğday tenliler için harika allık alternatifleri.
Springsheen esmerlere olur demiştim ama sözümü geri alıyorum, çünkü pudra ya da fondöten üzerine uygulandığında Style gibi belli belirsiz bir renk veriyor.
Tek başına uygulandıklarında, ikisi de ışıltılı oldukları oldukları için, eğer gözenek probleminiz varsa burun kenarlarına yaklaştırılmamalı.. Gözenek görünümünü abartacaktır.
Fazla renk vermemesi, benim için ve allık sürerken abartmaya eğilimli olan diğerleri için iyi bir şey.
Springsheen'e de Style gibi 'blush for dummies' diyebiliriz :)

Sadede gelirsek,
eğer bu tonlarda fazla renk vermeyen, ışıltılı bir allık arayışındaysanız Springsheen de Style da harika allıklar.
Ben gündüz makyajında severek kullanıyorum.
Fakat esmerseniz ve aynı tonlarda ışıltılı bir allık istiyorsanız,








Sevgiler,
Dee Dee

2 yorum:

casey23 dedi ki...

ben de çilekten aldım bu allığı buğday tenliyim ve rengi bende çok güzel durdu :) öneririm!

Dee Makeup dedi ki...

Güle güle kullanın :) Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.