21 Ocak 2011 Cuma

Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi

Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemini set halinde almıştım, 5-6 aydır düzenli kullanıyorum.
Bunlar da bitmek üzere.

Clinique'in özellikle bu 3 ürünü oldukça tartışmalı yorumlara sahip.
Kullanıcılar ya çok seviyor ya da nefret ediyor.
Bu tamamen cilt tipinizle ve nasıl ürünler kullanmaya alıştığınızla ilgili.

Ben severek kullandığımı itiraf etmeliyim. Özellikle Clarifying Lotion 2'ye aşık oldum.
İçinde alkol olduğu için çoğu kişi şikayet ediyor.
Ama alkolün bazı ciltlere iyi geldiğini de unutmamak gerek.

Liquid Facial Soap Mild, oldukça hafif, köpürmeyen bir temizleyici. Su gibi.
Makyaj çıkarmak için yeterli değil. Ben sabahları kullanıyorum. Cildi soymayan, kurutmayan, kızarıklığa sebep olmayan yumuşak bir temizleyici. Hassas ciltler kullanabilir.

Clarifying Lotion 2, tam benim istediğim gibi tonik.
Alkol kokan, cildi tamamen temizleyen, buna rağmen garip bir şekilde kurutmayan ve yağlanmasını geciktiren bir ürün.
Bu 3'lünün normal/karma ciltlere uygun olduğunu unutmamak gerek.
T bölgem aşırı yağlı olmasına rağmen boynerdeki satıcı bana 3 numaralı set yerine bunu önermişti.

Dramatically Different Moisturizing Lotion, normal ciltlere yönelik bir nemlendirici.
Sarı göründüğüne bakmayın, sürdüğünüzde renk vermiyor.
Kış aylarında benim kurtarıcım oldu.
Bu ürünü de gece makyajımı çıkarıp, temiz cilde uyguluyorum.
Sabahları makyaj altına primer sürmeyi tercih ediyorum.

Tekrar alır mıyım?
Biraz pahalı bir set ama uzun süre gidiyor.. Alırım.

Sevgiler,
Dee Dee


1 yorum:

bakimblog dedi ki...

clinique ın 2 numaralı setinden birkaç tane bitirdim ama ddmg leri kaldı hep, ne zaman kullansam alnımda puturlenme yaptı beyaz beyaz, ki cildim karmadan yaglıya dönüktür. ben de ddmg lerin hepsini anneme verdim, o kullandı :)