22 Ocak 2011 Cumartesi

L'oreal Pure Zone Chrono Clear 30 S. Yüz Temizleme Jeli Review




L'oreal Pure Zone serisini yıllardır severek kullanıyorum.
Bence drugstore markaları içinde karma/yağlı ciltler için üretilen en iyi seri.

L'oreal bu serideki ürünleri habire değiştiriyor.
Serinin eski versiyonunu daha çok beğensem de bu ürün güzel.
Tonik ve peelingini sevmedim.

Chrono Clear 30 Saniye Yüz Temizleme Jeli, şeffaf, köpüren ve cildi derinlemesine arındıran bir temizleyici. Ben akşamları makyajımı çıkarmak için kullanıyorum ve çok memnunum.
Üzerinde bir ped var, jeli ıslak yüzünüze sürüp köpürtüp bu ped yardımıyla ovarak temizliyorsunuz.
Eğer ağır cilt makyajı yapıyorsanız tavsiye ederim, kalıntı bırakmadan çok iyi temizliyor.

Benim T Bölgem yağlı, yanaklarım kuru. Normalde bu tarz jeller yanaklarımda kuruma yapar. Bunda öyle bir sorun yaşamadım.

10-15 tl arası bir fiyata satılıyor. Ben drugstore ürünlerini marketlerdense parfümerilerden alıyorum daha ucuz oluyor.

Karma ve yağlı ciltlere tavsiye ederim, ucuz bir kaçış olacaktır.

Sevgiler,
Dee Dee



Hiç yorum yok: