22 Ocak 2011 Cumartesi

Stila Sun Bronzing Powder Shade 02 Review






Bu bronzlaştıcı pudranın 01 numarasını kullanıyordum, 02'de çilekte indirime girince 2 hafta önce aldım.
Stila Sun Bronzing Powder 01'den ne kadar memnun olduğumu anlatamam.
02'de onun kadar hatta ondan bile güzel.
02 genelde NARS Laguna Bronzing Powder ile karşılaştırılıyor.
Onun ucuz bir alternatifi gibi.

Bence başlı başına efsane bir ürün.

O kadar koyu göründüğüne bakmayın, koyuluğunu rahatlıkla ayarlayabileceğiniz, incecik bir pudra.
İçinde turunculuk yok, kahvelik var.
Ben bayıldım!
Tekrar indirime girdiğinde kaçırmayın.

Swatchlarda rengi bir türlü istediğim gibi gösteremedim. Bilek kısmında yoğun sürülmüş hali, onun üstündeki hafifce sürülüp dağıtılmış hali.

Shade 01 review'u için tıklayın.

İkisinin karşılaştırması da gelecek.
Sevgiler,

Dee Dee

Hiç yorum yok: