7 Ağustos 2010 Cumartesi

Stila Sun Bronzing Powder Shade 01 Review


Stila Sun Bronzing Powder'ı şu alışverişimde almıştım.

Ben allık olarak kullanıyorum -bu renk bir allığa ihtiyacım vardı-, kırmızı rujlarla harika bir kombin oluyor!
Mat bir pudra, ışıltılı allık/bronzer sevmeyenlerin hoşuna gidecektir.
Normalde bronzlaştırıcı ürünlerle aram iyi değildir, bronz makyaj bana yakışmaz ama bu pudra cidden çok ince ve oldukça açık renkte, fake durmuyor, toz toz olmuyor.
Tüm yüze, allık altına ya da tek başına allık olarak kullanılabilecek bir bronzer.
Eğer açık ya da buğday tenliyseniz 01 numarasını tavsiye ederim.

Sevdim.

Üstteki yoğun sürülmüş hali, alttaki iki kat sürülmüş ve dağıtılmış.
Flaşlı.
Dışarda.

Bu pudra çilekte yine indirimde, iki tonu da var ve $10'a düşmüş.
Eğer böyle bir pudraya ihtiyacınız varsa kaçırmayın.



Edit: Bu pudra aynı zamanda SPF 15 içeriyor.

Sevgiler,

Dee Dee

Hiç yorum yok: