7 Ağustos 2010 Cumartesi

John Frieda Frizz Ease Serisi



Ben dün saçlarımın rezil haline dayanamayıp John Frieda Frizz Ease serum ve Frizz Ease Straight Ahead şampuan aldım.

John Frieda Frizz-Ease serisi ikiye ayrılıyor..
Kıvırcık/dalgalı saçlar ve stiller için Dream Curls, düz saçlar ve saç stilleri elde etmek için Straight Ahead serisini kullanabilirsiniz.
Bir de her iki stil için de kullanabileceğiniz, saçların kabarmasını (elektriklenmesini) engelleyen Frizz Ease saç serumları var.
Bu serumlardan 3 tane var.
Biri Original Formula, orta düzeydeki elektriklenmeleri engelleyen, saçı yatıştıran ve parlaklık veren bir serum.
Biri Frizz Ease Extra Strength Formula, gür saçlar için, kronik elektriklenmeyi engelleyen bir serum.
Bir de benim daha önce kullandığım, saçları ısıdan koruyan Frizz Ease Thermal Protection Formula var.

Straight Ahead serisinde, şampuan, saç kremi ve nemlendirici bakım maskesi var.
Fakat ben durulanmayan ürünleri tercih ettiğim için şampuan ve serumu almakla yetindim.
Saçlarım normalde dalgalı ve ben yaz kış her gün yıkanıp fön çekerim. (utanmadan söylüyorum ya bunu :D)
Bu yaz ilk defa böyle bir elektriklenme problemi yaşıyorum ve elimdeki hiçbir ürün işe yaramıyor.

Aslında çilekten Bumble & Bumble ya da Phyto'nun elektriklenmeye karşı ürünlerinden sipariş verecektim fakat daha fazla beklemeyemedim :)

Birkaç gün kullandıktan sonra detaylı bir post hazırlarım.
Umarım işe yarar!
:)

Dee Dee

4 yorum:

Adsız dedi ki...

dream curls nasıldır acaba? dogal bir gorunum mudur? siz kullandığınız serum için 10 üzerinden kac verirsiniz? parlaklık,koruyuculuk vs.
bir de nereden aldınız? internetten daha uygun sipariş vermek istiyorum da.

Dee Makeup dedi ki...

Dream Curls'ü hiç denemedim, serum ve şampuanı da dün aldım, henüz kullanmadım yorum yapamam. Benim daha önce kullandığım turuncu şişedeki Thermal Protection'dı ve onu pek tavsiye etmem, hiçbir işe yaramıyor.
Ben Boyner'den aldım, fakat bazı parfümeriler de satıyor John Frieda ürünlerini.

Özlem ve Zeynep dedi ki...

Güle güle kullan canım, ben de sebastian "taming elixir" kullanıyorum. Sebastian'dan çok memnunum. Ama sakın kuaförlerden almayın, çilekte yarı fiyatına :)

Dee Makeup dedi ki...

Sebastian ürünlerini seneler önce lisedeyken kullanmıştım, iyi bir markaydı diye hatırlıyorum :)
Bir review yazsanız taming elixir ile ilgili, çok şey mi istemiş olurum :D