8 Ağustos 2010 Pazar

MAC Stereo Rose MSF Review


Bu benim ilk MSF'm ve deneyerek aldığım için çoook mutluyum!

To the Beach koleksiyonunda çıkan Marine Life Highlight Powder'ı ve yaşanan izdihamı hatırlarsınız..
Onu İstanbul'da yaşayan erkek arkadaşıma aldırmıştım ve kullandığımda benim için tam bir hayal kırıklığı olmuştu, şimdi bir çekmecede öylece yatıyor.
Keşke denemeden almasaydım diye kendimi dövüyorum :)
Detaylı hikaye için tıklayınız.


In the Groove koleksiyonunu ve 5 yıl sonra ilk kez yeniden çıkacak Stereo Rose MSF'yi duyar duymaz peşine düştüm.
Koleksiyon çıkmadan 1 ay önce İstanbul'daki MAC'leri aramaya başladım.
Adamlar son bir haftaya kadar In the Groove'un In'den bihaberdiler, bu da ayrı bir durum :)

Neyse, In the Groove koleksiyonu piyasaya çıktı, herkes alacağını aldı fakat benim içimdeki heves sönmüştü.. Tekrar bir hayal kırıklığı yaşamamak için erkek arkadaşıma aldırmaktan ya da ingiltereden almaktan vazgeçmiştim.
Geçen hafta İstanbul'a gittiğimde yakından incelemek için Caddebostan MAC'e girdim.
Stereo Rose yüzümde denendiğinde bayıldım!
Ellerinde sadece bir tane kalmıştı, hemen kaptım.

Şimdi MUA yorumlarını okuduğumda internetten alanların birçoğunun hayal kırıklığına uğradığını görüyorum.
Açık tenlerde turuncu duruyormuş.
Bronz ya da koyu tenlilere yakışıyor.
Ben de son dönemde epey bronzlaştım :)

Bronz ya da koyu tenlerde coral-pembe tonlarda allık ya da aydınlatıcı olarak kullanılabilecek ışıltılı ama shimmer bombası olmayan bir ürün..
Sürümü ve dağıtılması harika, asla toz toz olmuyor.
Flaşlı, flaşsız, içerde, dışarda bol bol fotoğraf çekip yükledim.
Bileğimdeki swatchlarda Stereo Rose oldukça yoğun sürülmüştür, bilginize.
Daha hafif sürdüğünüzde sadece ışıltı veriyor.











Çoook sevdim.

Dee Dee





1 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

çok güzel bir allık ben kaçıranlardan oldum :D güzel günlerde kullan canım