17 Haziran 2010 Perşembe

MAC To The Beach Collection Marine Life High-Light Powder Review and Swatches











Başlık çok uzun oldu ama yazacak pek bir şey yok aslında..
Bu allığı alın ve kullanmayın.
Saklayın :)
Kullanmadan önce, benim için gelmiş geçmiş en güzel kozmetik ürünüydü..Şimdi yüzüne bakmıyorum.
Üzerindeki bronz ışıltılı bölüm tek bir fırça darbesiyle siliniyor ve rengi değiştirdiği söylenemez.
O silindikten sonra da sıkıcı bir kırmızıyla kalakalıyorsunuz..
Allık oldukça pigmentli, overdo olmanız muhtemel, flaşlı fotoğraflarda ışıltılı görünüyor ama gün ışığında oldukça mat ve toz toz. Yedirilmesi zor.
Keşke promo fotoğraflarında olduğu gibi mercan rengini daha az, açık pembeyi allığın genelinde kullansalardı. O zaman gerçek bir aydınlatıcı/allık olabilirdi.
Esmer tenlilerin daha çok hoşuna gidecektir, beyaz ve buğday tende kıpkırmızı görünüyor.
Ben ne yaptıysam yakıştıramadım kendime, alıp kullananlar varsa umarım işlerine yaramıştır.
Bunun yerine Hipness alsaydım keşke, onu almaya gittiğimde çoktan tükenmişti..
Sonuç olarak, zor bir allık, kullanımı özen ve hafif bir el istiyor.

Not: Swatchlarda pembe çıkmış ama benim yanağımda bildiğin kırmızı görünüyor :)

Dee Dee


Hiç yorum yok: