4 Haziran 2010 Cuma

Lancome Effacermes Long Lasting Softening Concealer SPF 12 Review


Lancome Effacernes, piyasadaki en iyi gözaltı kapatıcılarından biri.
Uzun süre dayanıklı, yumuşak, doğal duran, gözaltı çizgilerine dolmayan, göz çevresini yormayan, yükleme yapmayan, güneş korumalı ve aynı zamanda içerdiği anti-free radical bileşenler sayesinde koruma sağlayan bir concealer.
Kapatıcılık: Orta
Dayanıklılık: Yüksek
Kullanımı: Kolay

Annelerin vazgeçilmezi ve bana sorarsanız 30 yaşından sonra tüm bayanların göz çevrelerinin durumu ne olursa olsun eğer concealer kullanıyorlarsa geçiş yapmaları gereken yapıda bir ürün.

Gözaltı kapatıcısı benim için makyajdaki en önemli bölüm. Makyaj yapmasam bile -gözaltımdaki morluklar sayesinde- mutlaka sürmem gerekiyor.
Kapatıcının yapısının önemini ben zor yoldan öğrendim. Senelerce göz çevremi stick kapatıcılarla yorduktan ve kuruttuktan sonra likit ya da kremsi kapatıcılara geçiş yapmak zorunda kaldım.(Kıyamam sanaaa :P)
Likit ya da kremsi yapıdaki concealerlar, sticklerin verdiği kapatıcılığa sahip değil ama kesinlikle göz çevresi için daha sağlıklı.

Effacernes benim kullandığım bir ürün değil, annem senelerdir kullanıyor ve çok memnun.
Onun göz çevresinin benden çok daha düzgün göründüğünü söyleyebilirim :)

Bizdeki 02 Beige Sable. Açık buğday tenliler için uygun bir renk ama genel olarak Effacernes'in Avrupa versiyonu renkleri içinde en çok tercih edileni.
Kapatıcı, gözaltı morluklarınız ne durumda olursa olsun, ten renginizde ya da ten renginizden bir ton açık renkte kullanılmalı. Morluklarınızı kapatmak için ten renginizden koyu renkler tercih etmeyin, berbat duruyor (ben denedim).

Ben neden kullanmıyorum?
Stick kapatıcılara alışmış biri olarak, likit ürünlerin verdiği pürüzsüz görünüme alışmak benim için hala çok zor ;) Kremsi yapıda olan Benefit Boi-ing Medium'dan ziyadesiyle memnunum :)

Beige Sable kolumda ve fotolarda çok pembemsi durdu, göz çevresinde böyle görünmüyor.



Sevgiler,
Dee Dee


Edit: MakyajÇantam'ın Effacernes hakkında harika iki yazısı var,



Hiç yorum yok: