9 Haziran 2010 Çarşamba

Yeni Çilek siparişi (höh yeter artık!)

Bugün tam evden çıkacakken, Çilekte kutusuz ürünlerde %65'e varan indirim fırsatlarını gördüm.
Aklımdaki ürünlerin yorumlarını okuyup, hemen yapıştırdım siparişi.


DDF Glycolic Exfoliating Wash 7%
Benefit Lemon Aid Color Correcting Eyelid Primer (bu ürün top 20 specials'da sanırım)
Scott Barnes Loose Powder Diamond Dust
Scott Barnes Loose Powder Alabaster


Harika fırsatlar vardı ama sadece ihtiyacım olanları alıp çıkmayı becerebildim ;)
DDF yüz temizleme jelinin TR'de fiyatı 95 lira, ben $10'a aldım, şaka gibi.
Scott Barnes toz pudralar uzun zamandır indirime girmesini beklediğim ürünlerdi, çoook iyi oldu.
Bu pudraları denemiş olanlarınız varsa, yorum bırakabilirler mi?

Şimdilik bu kadar..
Sevgiler,
Dee Dee

Hiç yorum yok: