9 Haziran 2010 Çarşamba

The Body Shop Vitamin E Eye Cream Review


İnce çizgilerin, şişkinliğin ve koyu halkaların görünümünü önemli ölçüde azaltır. Yerel Ticaret ürünü shea yağı ve yosun özü içerir. 15 ml

Bana göre TBS'nin en kötü ürünlerinden biri bu göz kremi.
Hiçbir işe yaramıyor.
Gözaltı morluklarının ve ince çizgilerin görünümünü hafifletmesini zaten beklemiyordum, doğru düzgün nemlendirmiyor bile.
Daha önce de deneyip beğenmemiştim, en son birkaç ay önce satış görevlisinin ısrarıyla 2 al 1 öde kampanyasından 2 tane almıştım.
Bir tübü bitirdim, ardından Uriage'ın göz kremini kullandım, sonra tekrar elimdeki diğer tübü kullanıp bitirdim.
Resmen işkence.
Çok bereketli bir ürün, bitirmek için artık kaşıma, kirpiğime sürdüm belki içindeki e vitamini işe yarar diye :)

Sonuç olarak, kuruluk ve nemsizliğe bile yardımcı olamayan, son derece işlevsiz bir ürün.
Bunun yerine, TBS Vitamin C Eye Cream alın, o bile daha güzel nemlendiriyor.
Tavsiye etmiyorum.
Sevgiler,
Dee Dee


2 yorum:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

bilgi için teşekkürler biz de body shopa girince ısrarlara aldanmayız böylece

Dee Makeup dedi ki...

:))) Benim beğenmediğim bir ürün size iyi gelebilir, hiç belli olmaz. Ama bu kremle ilgili pek iyi bir yorum yok.