15 Haziran 2010 Salı

Sephora Color Play 5 in 1 Palette Review and Swatches

Sephora'nın bu setinden size şurda bahsetmiştim.
Geçen ay aldım ama bir türlü farları fotoğraflamaya zaman bulamadım.
Setten hiç ummadığım kadar memnun kaldım.
Farların çoğunun pigmentasyonu iyi, mat renkler biraz sorunlu, toz toz olabiliyor ve fazla renk vermiyor ama ışıltılı olanlar muhteşem.
Mat farları bir bazla ya da duraline gibi bir sıvıyla kullanabilirsiniz.
Bu arada ilginç bir şekilde ışıltılı farlar gün boyunca asla solmuyor, çizgilere dolmuyor, sabah nasıl sürdüyseniz akşama kadar öyle kalıyor.. Hem de altında herhangi bir far bazı olmadan.
Benim gözlerim çekik ve gözkapaklarım katlanır, cidden şaşırdım!
Bu postu 2 günde tamamlayabildim, swatch yapmak ne zor işmiş! :)

Dinner in Paris: Griler ve siyahlar




Coffee in New York: kahverengiler




Shopping in Milan: Morlar, pembeler ve yeşil





Tango in Buenos Aires: Maviler ve yeşiller



Clubbing in Tokyo: Bebek mavisi, pembeler ve sarılar



Allıklar




Glosslar



Glosslar ruj ve gloss arasında, çok az renk veriyor ama oldukça kalıcı ve yapış yapış değil.
Allıklardan 4. sırada gördüğünüz şeftali rengini bu ara çok kullanıyorum. Diğerlerini pek denediğimi söyleyemem.
Genel olarak memnun kaldığım bir set, benim far ihtiyacımı uzun bir süre karşılayacak gibi görünüyor.
Şimdilik bu kadar..(off çok yoruldum!) :)
Sevgiler,
Dee Dee


Hiç yorum yok: