2 Nisan 2010 Cuma

Inglot Duraline

Dün Forum Bornava'daydım..
Foruma gidince ilk girdiğim mağazalardan biri Inglot. Bayılıyorum!
Ne yazık ki, çok sık gidemiyorum.
Genelde alışveriş için Agora'yı tercih ederim..

Park Bravo Agora'ya INGLOT getirsin!!



Neyse, Nisan ayına eksilerde girmiş olduğum için bu gidişimde sadece Duraline alabildim :)
Bir sürü far, fırça ve jel eyeliner aklımda kaldı..
Ben böyle mağazalara girdiğimde, bir iki far alıp çıkamıyorum. Almaya başladım mı istediğim her şeyi alabilmeliyim, ancak o zaman mutlu olabiliyorum :)

Duraline, MAC Mixing Medium benzeri çok amaçlı yoğun bir sıvı. Far ve pigmentlerle karıştırıp eyeliner yapabilir, farların renklerini canlandırabilir, kalıcılığını artırabilirsiniz. Elinizin üzerine biraz far ve bir damla Duraline alıp karıştırmanız yeter.
Karışımı ister ıslak far gibi bütün gözkapağına sürün, ister fırçayla eyeliner olarak çekin.
Bazı forumlarda Duraline'in ince bir tabaka halinde gözkapağına sürülüp, kurumadan hemen üzerine far sürüldüğünde hem farın rengini canlandırdığı hem de mükemmel bir far bazı olarak tüm gün bozulmadığı söyleniyor.
Benim için en güzel yönlerinden biri ise, duraline ile farklı renkleri karıştırıp yeni renkler elde edebilmek..
Bakalım ilerleyen günlerde birkaç fantezi deneysel makyaj örneği koyabilirim belki ;)

Inglot'ta aklımda kalanlar..
Jel Eyeliner ve Eyeliner fırçası *ikisini bir arada alınca 50 TL oluomuş.
9-10 adet Far.
Gözaltı kapatıcısı *gözaltı kapatıcılarına zaafım var, her markanınkini denemek istiyorum!
Transparan Pudra *41 TL'ydi yamulmuyorsam.

Çok para lazım çok, Inglot nolur indirime gir!!

Hiç yorum yok: