5 Nisan 2010 Pazartesi

Garnier Kafeinli Göz Roll-On

Garnier Kafeinli Göz Roll-on, gözaltındaki torbalanma ve morlukları azaltmaya yardımcı olduğu iddiasıyla çıkmış bir ürün.
Gözaltı torbaları ve morlukları bitmek bilmeyen bir sektör.. Bu durumdan muzdarip hanımlarımız yeni çıkan her kremi, jeli denemekten vazgeçmiyor. Ben de ne yazık ki bunlardan biriyim. Torbalanma ve şişlik problemlerim çok belirgin olmasa da, gözaltı morluklarına yönelik ürünler benim zaafım. İşe yaramayacağını bile bile denemekten vazgeçemiyorum.
Hoş, bir saç boyası ve şampuan markasından mucize beklemek de saflık biraz :)

Neyse hiçbir işe yaramayan bir göz çevresi ürünü daha..
Bunu alalı 2 ay oldu heralde, sadece 2-3 kere kullandım.
İlk kullanışımdan sonra, gözaltımda egzema benzeri yuvarlak, şiş, pullu, pütürlü bir şey çıktı. Bunu ürüne yormak istemiyorum ama internette biraz bakındığımda başkalarında da kızarıklık, yanma ve hassasiyet yapmış olduğunu gördüm.


Eğer göz çevrenizde kuruluk ya da nemsizlik şikayetiniz varsa, önermediğim bir ürün. İçeriğindeki nemlendirici belirgin değil ve kişisel fikrim kuruluğu tetiklediği yönde.
Tabi bunların hepsi benim kişisel görüşlerim, benim sevmediğim bir ürün size iyi gelmiş olabilir..

Siz Garnier Kafeinli Göz Roll-un'u denediniz mi?
Beğendiniz mi?
Lütfen yorumlarınızı paylaşın
;)



Hiç yorum yok: