22 Nisan 2010 Perşembe

Benefit Ooh La Lift Review





Ooh La Lift'i alalı baya oldu aslında ama Benefit Depuffing Action Eye Gel tecrübemden sonra yeniden hayalkırıklığına uğramamak için epeydir bekletiyordum bir kenarda..

Öncelikle şunu belirtmeliyim, göz altlarımda hatta göz kapağımda çocukluğumdan beri ciddi morluklar var. Bu nedenle concealer, gözaltı aydınlatıcıları ve göz kremleri en büyük zaafımdır.
Benefit Ooh La Lift bir concealer ya da bir gözaltı kremi değil. Amacı içindeki pembe, ışığı yansıtan pigmentlerle gözaltına aydınlık bir görünüm vermek.

Ben bu ürünü aldım ama kullanmadım çünkü bu tarz ürünlerin üstüne bir de kapatıcı uygulamak pek mümkün olmuyor, iki ürün çok iyi karışmayabiliyor ve çoğu zaman böyle bir ürün tek başına morlukları kapatmak için yetmeyebiliyor.

Gelelim benim 2 günlük deneyimlerime,
Normalde sadece 2 gün kullandığım bir ürün hakkında yorum yapmak pek adetim değildir, ama ooh la lift'e bayıldım. geberdim!
2 gündür ciddi migren atakları geçiriyordum ve ne yazık ki dışarı çıkıp saatlerce insanlarla birlikte olmam gerekiyordu. Başınız ağrırken gözünüz de ağrıyor ve sürekli bir ovuşturma, sıkıştırma halindesiniz. Dolayısıyla böyle günlerde benim için makyaj yapmak bir ölüm. Hem ağırlık hem de bulaşıyor, can cekişiyor göz makyajı..
Bende makyaj yapmayacağım için bu Ooh La Lift'i deneyim bari, etki ederse ne ala etmezse zaten kaybedeceğim bir şey yok diye sürdüm.
Aman yarabbi!.. Resmen aydınlandım! Üstelik saatlerce hiç rengini kaybetmeden gözümde kaldı ve göz altlarını kurutup, çizgilere de dolmadı. Bir de abartıp göz kapağıma da sürdüm, oraya da oldu, gün boyu birikme yapmadı.
Bir ruj sürdüm çıktım.
Ne hastalıklı, yorgun görünüm ne bir şey. Morluklar duruyor tabi ama belli belirsiz. Ona odaklanamıyorsun yani.
Zaten çoğu zaman dışarı çıkarken makyaj yapmaya üşenen eve gelince de ilk iş makyajını temizleyen biriyim..Bu ürün tam bana göre.
Benefit'i bir kere daha tebrik ediyor, Allah razı olsun diyoruz.
Göz altlarında morluk problemi olmayanlar daha da memnun kalacaklardır eminim.

Ben Sephora'da bir deneyin derim.


Hiç yorum yok: