22 Nisan 2010 Perşembe

The Body Shop 2 Al 1 Öde Fırsatı


Body Shop'tan gelen promosyon haberleri bitmek bilmiyor..
Şimdi de E vitami ve C vitamini serilerinde 2 al 1 öde kampanyası var :)

Ayrıca Moringa Serisi?! ürünlerinde de ikinci ürüne %50 indirim varmış..

Ben E ve C vitamini serilerinin yalnızca göz kremlerini kullandım, dolayısıyla bütün seri hakkında yorum yapamam.
C Vitamini Göz Canlandırıcısı jel formunda ferahlatıcı bir krem. Aslında kullanırken sevmiştim ama tekrar almaya gittiğimde bu sana uygun değil sen morlukların için E Vitamini Göz Kremini kullan deyip 2 al 1 öde'den 2 krem yapıştırmışlardı..
Kremler bitmek bilmedi, cidden bereketli ürünler. Ki ben göz kremlerini öyle azıcık sürmem, bildiğin bütün göz çevreme sıvarım.. Daha öncede kullandığım ve çok da beğenmediğim bir üründü. Ama satış görevlisinin ısrarlarına dayanamayıp 2. postayı almıştım.
*Bu kremle ilgili detaylı bir post gelecek..*

Neyse, yarın muhtemelen TBS'ye uğrarım C vitamini serisinden bir şeyler almak için. Gerçi aklımda öyle pek özel bir şey yok!
Umarım yine E vitaminli göz kremleriyle dönmem :)

Hiç yorum yok: