4 Nisan 2010 Pazar

Sally Hansen Lip Inflation Extreme Pout to go Set

Bu seti yılbaşından önce eczaneden almıştım. İçinden bir tam boy Lip Inflation Extreme, iki mini boy renkli Lip Inflation Extreme bir de ufak dudak şeklinde çanta çıkıyor, mini glossları koymak için.
Mini glossları 3 aydır kullanıyorum, çok bereketli çıktı ;)
Renksiz olan Lip Inflation Extreme'i dün ilk kez denedim ve bayıldım! Sürer sürmez dudaklarım karıncalanmaya ve acımaya başladı ve 5 dk sonra dolgunlaştıklarını farkettim.
Benim dudaklarım normal, ne ince ne kalın. Yine de daha dolgun olmalarını isterdim tabi :)

Mini glosslar ise çok efektif değil, bazen çok hafif bir karıncalanma oluyor bazen hiçbir şey yok. Herhangi bir değişiklik de yok ama renkleri ve yapılarını sevdim. Yapış yapış iğrenç glossları kullanmaktansa hiçbir işe yaramasa da bunları kullanmayı yeğlerim.

Hiç yorum yok: