29 Nisan 2010 Perşembe

Helena Rubinstein Stellars Gloss Double Star Review

Ben HR'nin maskaralarını çok severim, fiyatlarda bir hareket var mı diye bakarken buna rastladım..
Bu gloss bende var, kırmızı tarafını severek kullanıyorum, diğer rengini çok nadir bazı rujların altına sürüyorum..
Kırmızı kısmı hakkında konuşursak,
Renk harika, tam istediğim gibi, gündüz de kullanabileceğiniz, fazla bağırmayan ama tam olarak rengini veren bir kırmızı. kesinlikle yapış yapış değil, dudağınıza gloss değil de ruj sürmüş gibi hissediyorsunuz :)
Rujun diğer tarafı benim için tam bir muamma. Renkleri açıklamada kabızımdır, o yüzden buna şampanya rengi dicem. Altın, gri ya da beyaz değil ama her üç renge de benziyor. Tek başına duruşunu sevmedim ama bazı rujların rengini açmak ya da pırıltı eklemek için altına sürüyorum.
İki rengi karıştırıp da kullanabilirsiniz.
Alınır mı?
İhtiyacınız varsa, Çilekte indiriminiz varsa, bu renkleri seviyorsanız alınır..
Ama çok çok özel bir gloss değil..
Daha fazla bilgi için Çilek'e ışınlanın.


Bu flaşsız, alttaki de flaşlı çekim.. Açık rengin adını biliyorsanız nolur yazın :)

Hiç yorum yok: