6 Nisan 2010 Salı

Benefit Bright Lights Big City Set


Bright Lights Big City, Benefit'in bahara özel limited edition setlerinden biri.
Set bir adet that gal aydınlatıcı yüz primeri,
bir adet eye bright göz aydınlatıcı kalem,
bir adet BADgal mavi maskara,
ve 'that gal' ayna içeriyor.
Bütün ürünler tam boy. Bu ürünleri tek tek alırsanız $82, set ise $48.

That gal aydınlatıcı yüz primeri daha önce kullandığım ve sevdiğim bir ürün. Açık pembe, yüzde şeffaf görünüyor ve aydınlatıyor. Fondöten ya da pudra öncesi veya tek başına kullanabilirsiniz.

Eye bright'ı hiç satın almadım ama Smokin' Eyes Palette'deki küçük versiyonundan bildiğim ve bence kesinlikle underrated bir ürün. Göz pınarına ve gözün bittiği yere aydınlık vermesi için uygulanıyor. Ben alt kirpik diplerine de sürüyorum ve her gün kullanıyorum. Göz altlarımdaki morlukları kapattıktan sonra bunu alt kirpik diplerine ve göz pınarına sürdüğümde gözler kesinlikle daha aydınlık ve beyaz görünüyor.

Bu arada bir ara Benefit'in Smokin' Eyes Palette'inden de bahsetmeliyim, çok bereketli çıktı ;)

BADgal maskaraları hiç denemedim, bir fikrim yok, ama tombul fırçalı olduklarını biliyorum?!

Valla ben bu seti isterim, kampanya hemen bitmezse de alırım :)
Benefit setleri ne yazık ki TR Sephora'larda bulamıyoruz.. Benefit Cosmetics sitesinden satın alabilirsiniz, Türkiye'ye gönderimleri var.. Shipping de ucuz.

Hiç yorum yok: