26 Nisan 2010 Pazartesi

Allcosmeticswholesale.com dan İndirim Haberi


ACW'yi daha önce duydunuz mu bilmiyorum.
Ben bu siteyi Yurtdışından Alışveriş Rehberi'nde okumuştum..
Hiç alışveriş yapmadım ama siteyi düzenli olarak takip ediyorum..
MAC, Lancome, Dior gibi birçok high-end marka mevcut, fiyatlar ise çok şukela!
Yalnız siteyle ilgili tek problem, fahiş shipping politikası.
Bizim gibi yurtdışından alıcılara Express Mail'i ve kargoyu sigortalatmayı öneriyorlar.
Ürünler birkaç günde elinize geçiyor fakat 30-40$ kargo ücreti ödüyorsunuz..
Tabi bu fiyatlar benim aklımda kalanlar, istediğiniz ürünleri sepete ekleyip kargo ücretinin ne kadar tutacağını görebilirsiniz..
Sitede fiyatlar normale göre çok çok ucuz olduğu için shipping ücreti görmezden gelinebilir..
Bir de sitede MAC'e ait birçok discontinued ürün var.

Gelelim bu postun sebebine..
Bu sitede bugün itibariyle ilk defa bütün ürünlerde %10 indirim var.
Alacağınız ürünleri sepetinize ekleyin ve check out sırasında ACW10 kupon kodunu girin.
İndirim oranı görülecektir :)
Keyifli alışverişler...

Hiç yorum yok: