27 Nisan 2010 Salı

Benefit Justine Case Mini Beautifier Kit Review



Bu kit hazır Çilekte Anneler Gününe özel indirimdeyken yorumlarımı paylaşayım..
Justine Case, makyaj yapmadığınız günlerde -just in case- nolur nolmaz çantanıza atıp çıkabileceğiniz bir ürün.

İçinde 3 adet küçük tüp var, bunlar
California Kissin' nane kokulu mavi gloss *korkmayın renk vermiyor
Eyecon Aydınlatıcı Göz Kremi
Benetint Gül renkli sıvı allık/ruj
yandaki bölümde ise Some Kind-a Gorgeous fondöten var.

Benefit'in bu kitlerini seviyorum, ürünleri deneme şansım oluyor. Beğendiklerimin ilerde büyük boylarını alıyorum, sevmediklerim içimde kalmamış oluyor.

Gelelim bu kitdeki ürünlere,
California Kissin' dişlerinizi daha beyaz göstereceğini iddia eden mavi-yeşil pırıltılı bir gloss, mentol kokulu..
Beğendim mi? Evet, eğer benim gibi sigara içen biriyseniz mentollü bir gloss ferahlatıcı olabiliyor..
İlerde alır mıyım? Hayır, çok da elzem bir ürün değil :)

Eyecon Aydınlatıcı Göz Kremi, gözaltı morluklarını aydınlattığını ve tedavi ettiğini iddia eden bir ürün. Bendeki deneme boyu olduğu için bunun doğruluğunu test edemiyorum ama MUA yorumları kötü! Yalnız bu kremle ilgili şöyle bir durum var, kendisi kullandığım en iyi nemlendirici ve kapatıcı öncesi inanılmaz pürüzsüz bir gözaltı sağlıyor.
Alır mıyım? Kendisini Max Factor stick kapatıcı altına deneyip dehşet bir görüntü elde ettiğim için kesinlikle tam boyunu alıp denemek istiyorum!

Benetint sıvı allık/ruj; ben sıvı allık sevmem, bunu da allık olarak sevmedim.. Çok çabuk kuruyor, dolayısıyla siz tam dağıtamadan yanaklarınızda parça pinçik kalma ihtimali yüksek ve hayli kalıcı yani temizlemesi de zor.. Ama ruj olarak bir harika! İnanılmaz doğal ve harika bir rengi var. Ve gül kokuyor! Yalnız tek başına uygularsanız dudakları kurutuyor, ben öncesinde biraz Carmex sürüp biraz bekledikten/fazlalığını aldıktan sonra bunu sürüyorum.
Alır mıyım? Tam boyu pahalı ve ben sadece dudak için kullanıcam ama renk o kadar güzel ki muhtemelen evet!

Some Kind-a Gorgeous Foundation Faker, bu tam olarak bir fondöten değil. Kapatıcılığı yok denecek kadar az. Kremsi yapıda ama yüze uygulandığında mat bir görüntü veriyor. Genel olarak yüzde duruşu güzel, fondöten sürdüğünüz belli olmuyor, kullandığımda güzel yorumlar aldım. Fakat birkaç kusuru var..Burun çevresinde çok iyi yedirilemiyor, iğrenç kokuyor ve eğer yağlı ya da karma bir cilde sahipseniz sürdükten bir saat sonra alnınız ve burnunuz yağ içinde kalıyor! İyi haber: Dışardan belli olmuyor. Ürünün eleştirilen yanlarından biri ilk önce sadece tek renk olarak piyasaya çıkması -şimdi standart renge bir de koyu renk eklediler- ama bu gerçekte bir problem değil. Ürün fair, light ve medium tonlarındaki ciltlerin hepsine uyar, çünkü bariz bir renk vermiyor.
Bir daha alır mıyım? Kararsızım. Aslında almak istemiyorum ama gaza gelip bir şans daha verebilirim..Gerçi bunu alana kadar Hello Flawless! ı alırım :)

Ben bu kiti Çilekten Sevgililer Günü indimiyle 35 tl'ye almıştım, şimdi Anneler Gününe Özel tekrar indirimde, 36 TL..
Denemek istiyorsanız kaçırmayın!

Hiç yorum yok: