29 Nisan 2010 Perşembe

Çilekten Bol Güneşli Günler!

Çilekte 9 Mayıs'a kadar seçtikleri güneş ürünlerinde %70'e varan indirimler var..
Yazın yaklaşmasıyla birlikte, ki emin olun İzmir'e daha hızlı yaklaşıyor, güneş kremi arayışları içine girmiştim.
Murad ve Dermalogica'nın birkaç ürünü arasında kararsız kaldığım için henüz bir şey almadım.. İyi ki de almamışım, çünkü böyle bir indirimin geleceği aklımın ucundan geçmiyordu! Yaşasın Anneler, Yaşasın Anneler günü! :)

Şimdi ürünlere baktığım kadarıyla çoğu gerçek güneş kremleri ya da bronzlaştırıcıları..
Benim aradığım şey, deniz kenarında değil de şehir içinde yaz boyunca makyaj altına kullanabileceğim, çok kalın bir yapısı olmayan, cildimi yağlandırmayacak, karma ciltlere uygun ve mümkünse SPF 30 bir krem/nemlendirici.
Ne istediğimi yazarken aradığım şeyi buldum galiba! Evet, bir Laura Mercier Oil-free Tinted Moisturizer SPF 20.. Ama kendisi Çilekte $50.. :(

Neyse, bu indirime gelirsek, -istediğimi bulamamış olsam da boş geçeceğimi sanmıyorum- eğer bir güneş kremine ihtiyacınız varsa, ki herkesin var, -geçen yaz aldığınız krem çoktan miladını doldurdu!- güzel seçenekler var...
Benim gözüme kestirdiklerim,
Clinique UV Response Face Gel Lotion SPF 15
Dermalogica Solar Defense Booster SPF 30
Elizabeth Arder Eight Hour Creme Sun Defense For Face SPF 50 -bu oil free
Lancaster Sun Beauty Care SPF 10
Lancome Absolue Soleil Sun Protection Face Cream SPF 15

Daha bir sürü şey var.. Bakmadan geçmeyin..

Hiç yorum yok: