2 Nisan 2010 Cuma

Benefit 10 Palette ve Boi-ing Concealer

Benefit 10 Palette'i ve Boi-ing kapatıcıyı Strawberry.net'ten aldım.
10 Palette indirimdeydi, 26 TL olması gerek.
Boi-ing Concealer 23 TL/$15. Benefit'in kendi sitesinde $18.

Boi-ing Industrial Strength Concealer hastası olduğum bir kapatıcı. Daha evdeki bitmeden yenisini aldım. Bendeki 02 numarası.
Kapatıcı manyaklığımdan daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama gözaltlarımda ve hatta gözkapağımda çocukluğumdan beri morluklar var. Yıllar içinde piyasada denemediğim kapatıcı kalmadı heralde. Bu kapatıcının ise bende yeri ayrı.. Çok doğal duran, bütün morlukları istediğim gibi kapatan, çizgilerin içine dolmayan ve gözaltımı kurutmayan tek kapatıcı.
Boi-ing benim Benefit ürünleriyle tanışma sebebim. Kapatıcı arayışlarım hala devam ediyor, ama bu başka bir postun konusu..



10 Palette ise sınırlı sayıda üretilmiş bir palet, artık satılmıyor. İhtiyacım yoktu ama indirimde görünce dayanamadım aldım.



İçinde ufacık bir Benefit 10 Bronzer/highlighter, allık fırçası, iki ruj, iki far, bir aplikatör ve aynası var. Benefit 10'i denemek istiyordum, ben bronzer sevmem, bu küçük boy tam istediğim gibi oldu!

Hiç yorum yok: