5 Nisan 2010 Pazartesi

The Body Shop Sheer Lip Shine Ruj

Dün bir arkadaşımla Body Shop'ın 2 Al 1 Öde kampanyasından aldık bu rujları..
O, serideki en açık ton olan 01 numarasını aldı, ben kırmızılara bayıldığım için 03'ü ;)

TBS'nin USA sitesine göre arkadaşımın aldığı renk Sheer Pink, benim aldığım ise Sheer Strawberry. Rujların tüm renklerine bakmak için şöyle buyrun..

Ben rengi görür görmez bittim, öyle kahverengimsi göründüğüne bakmayın, çok doğal, pembemsi bir kırmızı.. bir ara L'oreal Glam Shine Cream rujlar vardı, aynı onun 105 numarasına benziyor. O serinin hastasıydım ama üretimden kaldırıldılar :(
Eğer 105'i biliyorsanız, bu ondan biraz daha sheer bir ruj. Abarsanız da abartmayacağınız bir kırmızı.. Ben çok sevdim.
Sizin için ilk dudak swatchlarımı da çektim. uuuuuwwww :)





Bu da bilek içindeki renk.
Eğer parlak, sheer rujları seviyorsanız kaçırmayın. Seriye genelde açık pembeler hakim. Bana tek uyan renk buydu..
Beğendiniz mi?
Sheer Lip Shine'ları denediniz mi?
Lütfen yorumlarınızı paylaşın :)

Hiç yorum yok: