1 Nisan 2010 Perşembe

Taze Bitenler

Bunlar yeni bitirdiğim ürünler..


John Frieda Yoğun Hacim Verici Şampuan aslında bitmedi..ama ben yerine yenilerini koyduğum için artık kullanmıyorum. Bununla John Frieda'nın ısıya karşı koruyucu serumunu da almıştım, beraber kullanıyordum. Şampuanı sevmedim, hacim verdiği falan yok, sadece saçlarımı tül tül yaptı :( Ama serumdan memnunum. Onun postunu da hazırlarım.

Vichy'nin Normaderm serisinin temizleyicisi de vardı ama bittikten sonra şişesini attım. Temizleyici ve Tonikten memnumdum, gerçi bana göre efektif bir tonik değildi.. Tonik dediğin gözenekleri sıkıştıracak, cildi gerecek, temizlicek :) Bu tonikse çok hafif, yarar sağladıysa da farketmedim.

Bu nemlendiriciyle ilgili ne düşüneceğime bir türlü karar veremedim.. ;) İyi ve kötü yanları var..Sizin için hangisi ağır basıyorsa ona göre davranın. Bu; yoğun, açık yeşilimsi beyaz bir krem, anında kuruyor, o yüzden hızlı hareket etmeniz gerek. Bol kepçe sürmeyin yoksa yüzünüzde beyaz beyaz kalıntılar bırakıyor. Cilt üzerinde renksiz, yine de pürüzleri kapatıp cilt tonunuzu eşitliyor. Ve gerçekten gün boyu parlama ya da yağlanma gibi bir probleminiz olmuyor.
Yalnız burda ufak bir handikap var; eğer üzerine makyaj yaparsanız yüzünüzde beyaz beyaz kuru bölgeler oluşuyor. Üstüne fondöten ya da pudra sürmeye pek elverişli değil.
Ben bunu yüzüme bir şey sürmeyeceğim zaman kullanıyordum.

Neutrogena'nın göz makyajı temizleyicisi.. Parfümeri markalarının içinde bende en iyi sonuç veren bu. Bifacil TR'de pahalı olduğu için almıyorum, freeshoplarda denk geldikçe alıyorum. Onun dışında milyon tane temizleyici denedim. Neutrogena'dan memnunum, waterproof rimelleri bile çıkarıyor, gözü yormuyor, yıpratmıyor.

Yeniden almayı düşündüklerim;
Sanırım şimdilik sadece Neutrogenayı yenilicem. Diğerlerinin yerine farklı markalar koydum bile!

Hiç yorum yok: