9 Nisan 2010 Cuma

The Body Shop Indiriminden Aldıklarım

TBS'den indirim haberi geldi ya...
Bugün ne yaptım ettim, bir arkadaşımı da benimle sürükleyerek Body Shop'a gittim :)
Aldıklarımı kısaca yazayım, fotoları yayınlayım, yorumlar ürünleri kullandıkça gelsin.

Body Shop'un makyaj fırçaları meşhurdur.. Ben de uzun zamandır bu fırçaları denemek istiyordum..
Bir Face & Body Brush.. pudra fırçası aldım.

Bir Smudger..far yayıcı aldım..

Siyah liquid eyeliner..Bu alışverişe son anda eklendi, ihtiyacım yoktu ama eyeliner candır :)

Bir Slanted Brush..açılı fırça.

Retractable Blusher..ucu kapanabilir allık fırçası..Bunu mu alsam normal allık fırçası mı, bir türlü karar veremedim ve bunu aldım..bakalım..

Eyeshadow brush. Far fırçası.

Bir de gene klasik 2 adet banyo süngeri eklendi alışverişe..Benim aldıklarım bu kadar..
Arkadaşım da Lightening Touch kapatıcı, Seaweed Matlaştırıcı Gündüz Kremi ve Eyeliner aldı.
Siz bu indirimden bir şeyler almayı düşünüyor musunuz?
Lütfen yazın :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Blogun hayırlı olsun, fırçalarını da güzel günlerde kullan =) Sevgiler..

Dee Makeup dedi ki...

Çok heyecanladım! :) Güzel dilekleriniz ve blogu izlemeye aldığınız için çok çok teşekkür ediyorum. Sevgiler..