2 Nisan 2010 Cuma

Inglot Far Bazı/ Inglot Eyeshadow Base


Inglot Duraline'den bahsetmişken, Inglot'un kullandığım diğer ürünü, çok konuşulan far bazını yazmalıyım dedim.
Bu forum ve bloglarda epey yazılmış bir ürün aslında..
Benim kullandığım ilk ve tek far bazı. Bu nedenle diğer markaların ürünleriyle karşılaştırma yapamıyorum.
Forum Bornova Inglot'dan 1 ay kadar önce aldım.
Zaten o sırada iki seçeneğim vardı, ya bunu alacaktım ya da ArtDeco'nun far bazını :)
Aldığım günden beri makyaj yaptığım her gün kullanıyorum. Benim göz makyajıyla ilgili problemim farın renginin solmasından çok göz kapağının katlandığı yerde birikmesidir.
Far bazı kullandığımda ise far bütün gün olduğu gibi kalıyor.
Yalnız bu ürün farın rengini canlandırmıyor, yani eğer farınız soluk renkteyse ya da fazla renk vermiyorsa bu amaçla kullanamazsınız.
Bir daha alır mıyım, muhtemelen hayır. Başka markaların ürünleri var aklımda, onları denemeden olmaz :)




Hiç yorum yok: