12 Nisan 2010 Pazartesi

Çılgın Haber: Sephora Indirimi!


Sephora'da Beauty Insider'lara özel %15 indirim var..
Beauty Insider nedir öğrenmek ve üye olmak için, http://www.sephora.com/beautyinsider

Bu indirim bütün Sephora'larda ve Sephora.com'da sadece 12-19 Nisan 2010 tarihleri arasında geçerli..Fakat verdikleri kupon kodunun Amerika dışındaki ülkelerde geçerli olup olmadığını bilmiyorum..
Ben Sephora.com'dan bir şeyler alayım, Amerika'da yaşayan kuzenimin adresine yollayım dedim, sepeti doldurdum ama hesap adresinin Amerika'da olması ve verdiğiniz kredi kartının da bir Amerikan bankasına ait olması gerekiyor :( Hevesim kursağımda kaldı..

Peki neler alcaktım?
Benefit Cosmetics Legally Bronze Set
Laura Mercier Oil Free Flawless Face Kit
Benefit Cosmetics Benefit To Go Beauty Bestsellers
Urban Decay Primer Potion 3 rengi de alırdım!

Bu listenin daha gideri var, ama benim çok moralim bozuk blog!
Siz imkanınız varsa kaçırmayın :)

Hiç yorum yok: