29 Ağustos 2010 Pazar

Lush Alışverişi: Summer Lovin' Paket ve Coolaulin Saç Kremi

Lush Summer Lovin' paketi Marjo'da okuduğumdan beri merak ediyordum.
Dün daha fazla kayıtsız kalamayarak gidip aldım :)
Marjo'nun yazısı için buraya!! tıklayın.





Öncelikle şunu belirtmeliyim, ben Lush ürünlerini uzaktan seven biriyim.
Migrenim var ve yoğun kokular bende anında bir migren atağına yol açabiliyor.
Parfüm seçerken bile çok zorlanan biri olarak, Lush mağazalarının benim için tam bir kabus olduğunu söyleyebilirim.
Dolayısıyla, bugüne kadar tek Lush deneyimimin bir göz kremi ve bir katı parfüm olduğunu söylersem şaşırmayın :)

Fakat Lush çok sevilen ve benim hep merak ettiğim bir marka.
Dün sonunda derin bir nefes alarak mağazaya girdim ve bir Summer Lovin' kit almak istediğimi söyledim.
Satış görevlileri, çok ilgiliydi, ürünlerle ilgili bitmek bilmeyen sorularımı bıkmadan cevaplayıp çok yardımcı oldular.

Pakette yüz temizleyicisi/peeling ve şampuan dışında tüm ürünler sabit.
Ben günlük rutin olarak Clinique'in 3 adımlı cilt bakım sistemini kullandığım için haftada bir iki kez kullanabileceğim Herbalism peelingi seçtim.
Şampuan olarak da, saçları silikonlardan temizleyen, parlaklık ve canlılık veren Seanik'i seçtim.
Paketten çıkan diğer ürünler, Lush'un en çok satan ürünlerinin deneme boyları..

Gorgeous yüz nemlendiricisi (tüm ciltler için) 10 gr
Bubble Gum Lip Scrub 10 gr
Sexy Peel el ve vücut sabunu 50 gr
King of the Mods Saç Jölesi 10 gr
Fair Trade Ayak Losyonu 10 gr
Sugar Scrub 45 gr
ve katı şampuan için bir seyahat kutusu!

Bunların hepsi sadece 39 lira!
Bence Lush ürünlerini denemek için çok avantajlı bir paket.

Dün gece eve gelir gelmez Herbalism peeling ve Gorgeous nemlendiriciyi denedim.
İkisi de şimdilik harika.
Yalnız Gorgeous'a bayıldım, keşke bu kadar bayılmasaydım, tam boyu 140 lira :/

Summer Lovin' pakete ek olarak, ufak boy Coolaulin saç kremi aldım.

Ürünleri kullandıkça yorumları gelecek..

Sizin beğendiğiniz Lush ürünleri hangileri?

Sevgiler,

Dee Dee

Hiç yorum yok: