6 Ağustos 2010 Cuma

Benefit Smokin' Eyes Palette Review

Benefit Smokin' Eyes Palette, geçtiğimiz kıştan beri elimde olan ve çoook uzun süredir review'unu geciktirdiğim bir ürün.
Aldığım zaman neredeyse her cuma-cumartesi gecesi kullanıyordum.

''Smoky Eye'' makyajı yapmak için ihtiyacınız olan tüm ürünler var içinde.



İçinde neler var,
Pembe aydınlatıcı far
Pewter Baz far
Deep Charcoal far
Smokin' Liner göz kalemi
Brow Zings kaş boyası
Eye Bright göz aydınlatıcısı
Tweezies cımbız
Fluff göz makyaj fırçası





Güzel ve kullanışlı bir palet fakat benim bu aralar sıcaklardan pek elimin gittiği söylenemez.

Farların sürümü kolay, toplanma, akma yapmıyor fakat sürerken göz altına dökülebiliyor, dikkat etmek lazım.

Eye Bright, göz pınarına, göz içine ve gözün dışına sürebileceğiniz, göz çevresini anında aydınlatan kremsi, müthiş bir ürün. Palette tam tadına varamadım, kesinlikle tek başına alınır. Dahice!

Brow Zings, -paletteki en açık rengi olmasına rağmen- bana göre değil. Krem formülü sevmedim.
Kaş kalemleriyle daha rahat ediyorum.

Smokin' Liner garip bir kalem, göz kapağıma sürdüğümde anında crease bölgesine çıkmasına rağmen swatch yaptıktan sonra kolumdan çıkmak bilmedi..

Makyaj fırçası, çoğu paletten çıkan fırçaların aksine oldukça kullanışlı.

Tavsiye ederim.

Dee Dee



Hiç yorum yok: