6 Ağustos 2010 Cuma

Gecikmeli Post: Sephora İndiriminden Aldıklarım

Sephora indirime gireli bir aydan fazla oldu ama ben aldıklarımı anca yazabiliyorum :)

Bu nedenle, bu post daha çok bir toplu review yazısı olacak..




Bu set sadece 10 liraydı ve harika kokuyor! Umarım almışsınızdır, ben bayıldım.
Tatile çıkmadan önce almıştım, tam bir yaz kokusu :)
Sevdim.


Eyestick Fatigue Eraser, Sephora marka bir göz stick'i. Bu stickler bana hiç yaramaz, çok kuru bir göz çevrem var.. Alırken satış görevlisine ısrarla nemlendirir mi diye sordum, o da bana direk nemlendirici zaten diyerek verdi..
Benim için boş bir ürün, hiçbir işe yaramıyor. İsmi de çok belirsiz zaten. Yorgunluk giderici, yorgunluğun belirtileri tam olarak nedir?
Ayrıca kuruduktan sonra arkasında beyaz izler bırakıyor ve makyaj altına kullanmak imkansız. Üzerine hiçbir şey sürülmüyor.
12 liraya düşmüştü.
Sevmediimm!!



Bu morcivert bir eyeliner, üzerinde mavi yazıyor ama bildiğiniz mor!
Renk güzel, aynı tasarıma sahip bir TBS eyelinerım vardı, bu da onun gibidir diye aldım fakat bunun formülü fazla akışkan dolayısıyla ince çizgiler yapmak zor.
Fena değil, eh bir ürün.

Benim aldıklarım bu kadar.
Arkadaşlarım da Sephora'nın bronzlaştırıcı pudralarından S10 ve Active01'i ve indirimdeki glosslardan almışlardı..

Şimdilik herkes memnun :)

Sevgiler,

Dee Dee

2 yorum:

hersheyler dedi ki...

eyestick konusunda biraz atmış satıcı nemlendirici özelliği yok ama gözaltı morluklarını kaldırıyor ben sadece morluk yok etmek için kullanıyorum bende bayağı işe yaradı

Dee Makeup dedi ki...

Morluklarınız genetik mi yoksa yorgunluktan, uykusuzluktan mı kaynaklanıyor? Ben açıkçası üzerine makyaj yapamadığım ve arkasında beyaz izler bıraktığı için gündüz kullanamıyorum eyestick'i. Eğer morluklara iyi geliyorsa geceleri kullanabilirim ama :)
Cok teşekkür ederim :)