6 Ekim 2011 Perşembe

Avon SuperSHOCK Gel Eyeliner Review


Bu göz kalemlerini hatırlarsınız, Avon bir dönem çıkarmış daha sonra piyasadan kaldırmıştı. Kullananların çok beğendiği, öve öve bitiremediği efsane bir göz kalemiydi.

Ben bu kalemi Marjo On The Blog'da görmüştüm fakat ben alamadan çoktan kaldırılmıştı.

Bu kalemlerin geri döndüğünü gördüğümde hemen sipariş verdim.

İyi ki de almışım, kullandığım en iyi siyah göz kalemi oldu.

Bu gözler böyle bir siyahlık, yumuşaklık ve kalıcılık görmedi. Ben siyah eyeliner kullanmam, göz içine hayatta kalem çekmem çünkü mutlaka akar, dağılır.

Böyle bir şey yok arkadaş!

Bir kalem bu kadar mı güzel sürülür, tüm gün ilk sürdüğünüz gibi kalır, akmaz, bulaşmaz, dağılmaz!?


Mutlaka alıyorsunuz, hatta stok yapıyoruz.

Teşekkürler, Teşekkürler, Teşekkürler Marjo!

Sevgiler,

Dee Dee

Jel Eyeliner'lar AVON K12'de satışta.

Hiç yorum yok: