6 Ekim 2011 Perşembe

Avon Ultra Color Rich Colordisiac Rujlar: Can't Resist Coral ve Flirty Fuchsia

Avon Colordisiac Rujlar, nemlendirici, parlak renklere sahip ve oldukça kalıcı rujlar.

Bu rujların önce denemek için testerlarını almıştım, daha sonra en çok beğendiğim iki tanesinin tam boylarını aldım. Diğerlerini de alırdım daa..
Neyse, renkler çok güzel.


Can't Resist Coral, mercan-kırmızı. Fazla renk vermiyor. Güzel nemlendiriyor. Gece-gündüz kullanılası.

Flirty Fuchsia, çok canlı bir pembe ama garip bir ağırbaşlılığı da var. Her sürdüğümde kızlar rujumu soruyor. Ben fuşya rujlardan bıkmış usanmış biri olarak Flirty Fuchsia'ya bayıldım.

Yalnız eğer kokulu kozmetik ürünlerinden hoşlanmıyorsanız almayın. Rujlar bildiğiniz parfümlü.
Rujların kokusu tester'larda rahatsız etmiyordu ama bileğimde swatchladığımda bile koku silene dek geçmedi.

Koku durumu biraz can sıksa da, gerçekten güzel renklere sahip, oldukça kalıcı ve silinirken dudak kenarlarına birikmeyip bir bütün olarak solan rujlar.





Fotoğraflarda renkleri pek yansıtamamışım, Can't resist Coral turuncumsu, Flirty Fuchsia da gül kurusu gibi çıkmış.

Sevgiler,

Dee Dee


6 yorum:

isabel dedi ki...

tekrar yazıyor olmana çok sevindimmm.. özlemişim :)
coral rengi not aldım, ilk fırsatta bakıcam ben de :)

Dee Makeup dedi ki...

çook teşekkür ederim :) gerçekten :) imkanınız varsa önce birkaç tester isteyip deneyin beğenirseniz alın :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

flirty fuchsia yaya bende bayılıyorum ya mükemmel bir şeyyy <3

MadamB Fashion dedi ki...

renkleri çok güzel tam benlik
http://madambfashion.blogspot.com/

Modavesaire dedi ki...

açıkçası iki ruj için de kararsızım. çünkü renkler tam çıkmamış:((

Ece G dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ve geriye gidip okudum baya :) hemen takibe aldım. Bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/