6 Ekim 2011 Perşembe

Avon SuperSHOCK MAX Maskara Review

Size bu maskaradan bir an önce bahsetmek istedim çünkü muhteşem! Ben en son bu duyguları DiorShow'da yaşamıştım, özlediğim ve bir türlü kavuşamadığım kirpik görüntüsüydü :)

Avon'un yeni maskarası çok methediliyordu, ben K11 kataloğunun Panaroma'sından sipariş ettim, K12'de satışta..




Avon SuperSHOCK MAX, DiorShow ayarında, cidden çok başarılı bir maskara. Hiçbir Drugstore maskarayla kıyas kabul etmez.
Benim kirpiklerim oldukça ince, kısa ve açık renkli.
Bu maskara bende cidden takma kirpik etkisi yarattı.

Şunu da eklemeliyim, ben daha önce Avon maskara kullanmadım ama kötü olduklarını duyuyor ve biliyorum. Avon, maskaralarıyla ünlü bir marka değil hatta bana kalırsa diğer maskaraları sadece sağlıklı kirpiklere sahip şanslı kişilerin kullanabileceği ürünler.

Fırçası, L'oreal Volume Million, Max Factor False Lash Effect ve Covergirl Lash Blast'ı andırıyor ama biraz daha farklı.
Sadece fırçaya bakmak bile yetiyor aslında, hani bu fırçayla da olmazsa ben direk kirpik ektirmeliyim gibi bir durum var.

Ben bu maskarayı K12 siparişimle siyah ve siyah/kahve renklerini tekrar alıp yedeklemeyi düşünüyorum.

Tavsiye ediyorum!

Tebrikler Avon. Way to Go.
Sevgiler,

Dee Dee

Hiç yorum yok: