19 Mayıs 2011 Perşembe

Clinique Even Better Skin Tone Corrector Review


Clinique'in bugüne kadar tek memnun kalmadığım ürünü bu sanırım.

Even Better Skin Tone Corrector cilt tonunu düzenleyici, yüzdeki lekelerin ve eşit olmayan görünümü düzeltmeye yardımcı bir ürün.

Üretimden kaldırıldı.
Even Better Clinical olarak geçen yeni bir versiyonu var, onu henüz denemedim. Bahsedeceğim bütün problemlerin çözülmüş olduğunu umut ediyorum.

Serumu sabah ve akşam temiz cilde kullanmanız gerekiyor.
Fakat dokusu çok garip, cildinizin üzerinde oturuyor sanki, pek emilmiyor. Gece sürdüğünüzde yastığa yorgana bulaşıyor. Gündüz sürseniz aşırı yağlandırma yapıyor, üzerine fondöten sürdüğünüzde yarım saat geçmeden cildiniz her şeyi kusuyor.

Bu nedenle ben gündüz kullanamadım, sadece geceleri sürdüm.
İşin kötüsü, sadece geceleri kullanmama rağmen işe yarıyor.
Yüzümdeki güneş lekelerinin görünümü hafifledi hatta kayboldu ve yüzüm daha aydınlık görünüyor.

İçeriğinde cilt açıcı maddeler olduğu için güneş kremi desteği olmadan kullanımı önerilmiyor.

İşe yaramasına rağmen, yapısından dolayı sevmedim.
Even Better Clinical'a önümüzdeki kış korkarak bir şans verebilirim :)

Sevgiler,
Dee Dee

1 yorum:

itsbea dedi ki...

söylediklerinize katılıyorum.clinical olanın yapısı bundan iyi ama, ise yarıyorsa katlanılabilir zaten.ben pek düzenli kullanamıyorum bu tip ürünleri mlsf:(
http://kraliceleoparus.blogspot.com/