19 Mayıs 2011 Perşembe

Bitenler


Merak ettiğiniz ürünlerin yorumlarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Genel olarak, tekrar aldıklarım ve alacaklarım,

Clinique All About Eyes (4 X 7 ml yedeğim var),
Kerastase Ciment Thermique ve
Bioderma Sensibio H20 (4 X 500 ml yedeğim var).


Stila Sun Bronzing Powder'a aşıktım resmen, hayatımda kullandığım ilk bronzer, biten nadir makyaj ürünlerinden.. TR'de de satılmıyor :(



Keratase Reflection Bain Mirror 2 Shine Revealing Shampoo: http://deemake-up.blogspot.com/2011/05/kerastase-reflection-bain-mirror-2.html














L'oreal Studio Secrets Anti-Shine Mattifying Primer: http://deemake-up.blogspot.com/2011/05/loreal-studio-secrets-anti-shine.html








AVON Clearskin Professional Deep Pore Cleansing Scrub, bu serinin tonik pedleri ve maskesini de kullanıyorum. Hepsinin beraber bir review'ı gelecek.

Duru Apple Candy Caramel (ismini sallıyorum şu an) duş jelleri, bilmiyorum kaç tane bitirdim, enfes kokuyorlar. Keşke kokuları biraz daha kalıcı olsa ve biraz daha nemlendirici özellikli olsalar.. Yine de TR'deki duş jellerine yeni bir nefes getirdiği için DURU'ya teşekkürler.

Cerruti 1881: bu parfümü içiyorum resmen. Çok çabuk bitiyor :(

Sevgiler,
Dee Dee


Hiç yorum yok: