19 Mayıs 2011 Perşembe

L'oreal Studio Secrets Anti-Shine Mattifying Primer Review


L'oreal'in Studio Secrets serisi henüz Türkiye'de satılmıyor.

Ben bu primer'i geçtiğimiz kış Avrupa'dan almıştım.

Silikon bazlı, renksiz, kokusuz, parlamayı önleyici, ince çizgilerin görünümünü engelleyici, cildinizi yumuşacık yapan ve fondöten sürümünü kolaylaştıran bir yüz primer'i.

İçinde SPF olmadığı için gece gündüz rahatlıkla kullanabileceğiniz ve fotoğraf çektirebileceğiniz bir primer.

Gözenek görümüne belirgin bir etkisi yok, o etkiyi üzerine uygulayacağınız fondöteniz ya da pudranızdan sağlayabilirsiniz.

Ben çok severek kullandım, cildim karma, gün içinde T-bölgemde normalde aşırı yağlanma olur, makyaj yüzümde durmaz.
Tüm gün boyunca makyajı bozulmadan duranlara sürekli imrenirim.

Bu ürünle mükemmel makyaja yaklaştığımı söyleyebilirim.
En katı ve sabit fondöten bile sürerken cildiniz üzerinde kayıyor resmen, iyi dağıtabildiğiniz için çok az fondötenle bile harika görünebiliyorsunuz.

Bu primerle makyajınızın çok doğal göründüğünü de eklemeliyim.

Yurtdışından kozmetik alışverişinin yasaklandığı bu günlerde, daha fazla bu yarayı deşmek istemediğim için bu postu burada sonlandırıyorum :)

Umarım L'oreal'in Studio Secrets ve HIP serileri en yakın zamanda Türkiye'ye gelir..

P.S. : Eğer yurtdışına gidip geliyorsanız ya da çevrenizde gelip giden biri varsa, bu primeri dehşetle öneririm :)

Sevgiler,

Dee Dee



Hiç yorum yok: