19 Mayıs 2011 Perşembe

L'oreal Pure Zone Gözenek Arındırıcı Jel ve Chrono Clear Tonik Review


L'oreal Chrono Clear Yüz Temizleme Jelini size daha önce şurada tanıtmıştım.
Beğendiğimi ve karma-yağlı ciltler için ucuz bir kaçış olabileceğinden bahsetmiştim.

Bu postta temizleme jelinin toniği Chrono Clear'dan ve Pure Zone Gözenek Arındırıcı Jelden bahsedicem..

Öncelikle ikisi de, eski serinin ürünlerinin yanından bile geçemez..
Yine de gençler ve bu seriyi yeni deneyenler memnun kalabilir.

Chrono Clear Tonik, matlaştırma özelliğine sahip ve salisilik asit ve Çinko-G içeriyor.
Önceki versiyonu kadar olmasa da, yine alkollü bir tonik.
Ben alkollü tonikleri seviyorum, çoğu kişi bunları kullanmayı tercih etmiyor.

Gözenek Arındıcı Jel, Chrono Clear serisinden değil, yine salisilik asitli ve siyah noktaları hedef alan bir peeling.
Benim siyah nokta şikayetim yok. Bu nedenle işe yarayıp yaramadığını bilemem. Ben bu peelingi duşta haftada 2-3 kere kullandım. Mükemmel değil ama güzel temizliyor ve idare ediyor.

Sonuç olarak,
idare eder, ortalama ürünler.
cilt tipiniz karma ya da yağlıysa bu seriye bir şans verebilirsiniz.
Eski serinin toniği hala bazı parfümeri ve marketlerde satılıyor.
Chrono Clear'dansa düz mavi şişeli eski toniği tavsiye ederim.

Sevgiler,
Dee Dee



Hiç yorum yok: