27 Temmuz 2011 Çarşamba

Avon Clearskin Professional Serisi Review



Avon Clearskin Professional, Deep Pore Cleansing Scrub, Clear Pore Thermal Mask, Clarifying Toner Pads ve bende olmayan akne önleyici bir losyondan oluşan bir seri.

Ben bu seriyi aldığımda Avon henüz yeni Solutions serisi çıkarmamıştı.
Ben de fazla sorunlu olmayan, karma cildime ekonomik ama etkili ürünler arayışındaydım..

Bu seriden çok memnun kaldığımı söyleyemem.
Thermal maske içlerindeki en iyi ürün, yüzünüze sürerken ısınıyor, 10-15 dk. bekletip yıkanıyor. Cildi yumuşatıyor, arındırıyor, partiküllü olduğu için bir yandan da peeling görevi görüyor. İndirimde tekrar alınabilir.

Deep Pore Cleansing Scrub, ilginç bir ürün. Bu serinin günlük yüz temizleyicisi! Fakat bir scrub!? Günde 2 defa yüzümü bununla yıkadığımı düşünemiyorum. Tamam cildim karma, ve yağlı olan yerler tam yağlı ama o kadar da değil canım! Ben duruma göre günde bir ya da iki günde bir kullandım. Ne beğendim ne beğenmedim, bir şey diyemiyorum. Farkedilir bir etkisini görmedim ve ek olarak başka bir yüz temizleyicisine ihtiyaç duydum.

Tonik pedler kulağa hoş gelen ama bana göre rezalet bir ürün. Pedler incecik ve bol solüsyonlu, çok keskin kokuyor, ellerimi yakıyor ve altına pamuk takviyesi yapmadan kullanamadım. Her kullandığımda yüzümü yapış yapış yaptı ve en zor bitirdiğim ürünlerden biri oldu. Makyaj yapıcaksanız sakın sürmeyin zaten :)

Pek tavsiye etmeyeceğim bir seri ama tabi ihtiyaçlar ve zevkler tartışılamaz.
Bence bu serinin en büyük eksiği, normal bir yüz temizleyicisi içermiyor oluşu.

Sevgiler,
Dee Dee

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne zamandır yazmıyordun,iyi oldu bu yazını okumak;bir de önereceğin,iyi ürünlerin yazısını okusak daha da keyifli olur :)