27 Temmuz 2011 Çarşamba

Tigi Bed Head Small Talk Review


Tigi Bed Head Small Talk, benim başıma gelen en güzel şeylerden biri :)

En sevdiğim saç şekillendiricim, 8 senedir bifiil kullanıyorum.

Saça hacim veriyor, yumuşatıyor, kolay açılmasını/taranmasını sağlıyor, katları ve varsa bukleleri belirginleştiriyor, şekil veriyor, ısıya karşı koruyor, verdiğiniz şekli koruyor, bakım yapıyor..
Daha milyonlarca şey yapıyordur eminim.

Islak saça kullanılıyor, yıkanınca çok kolay çıkan bir ürün değil, birkaç gün etkisi sürüyor.
Ben genelde özel günlerde ya da saçıma verdiğim şeklin dayanmasını istediğimde kullanıyorum.
Benim için en iyi özelliği, saçı tam istediğim gibi dolgun ve bakımlı göstermesi.
Çok uzun süre giden bir ürün, bittikçe alıyorum.
Şöyle söyleyim, 8 senede 4 defa almışımdır :)

Herkese tavsiye ederim, pek bilinmeyen harika ürünlerden biri.
SNet varken iyiydi, güzeldi, şimdi gene bir dünya para bayılıcaz.

Sevgiler,
Dee Dee






Hiç yorum yok: