27 Temmuz 2011 Çarşamba

Avon Solutions Complete Balance Serisi Review



Avon Solutions Complete Balance, karma ve yağlı ciltlere uygun oldukça yeni bir seri.

Bendeki ürünleri, Oil Free Foaming Cleanser, Mattifying Toner ve Day Cream SPF 15.

Bayıldım!
Avon'un beni çok şaşırttığını söyleyebilirim.

Yüz temizleme köpüğü, çok hafif, gece gündüz kullanılabilir ve cilt makyajını tamamen çıkaran bir ürün. Cildi kurutmuyor, yağlandırmıyor, varla yok arası ama inanılmaz etkili.

Tonik, benim sevdiğim kadar alkollü değil (bkz: Clinique) ama yine de işini iyi yapıyor ve garip bir şekilde birçok toniğe tercih ederim.

Gündüz kremi, benim için tamamen ekstraydı ve sürpriz bir biçimde en beğendiğim ürün oldu.
Ben normalde krem kullanmam, çünkü gerçekten yağlanmayı önleyen ve matlık veren kremler üzerine makyaj yapılamıyor. Üzerine makyaj yapabileceğim nemlendiriciler ise cildimi yağlandırıyor..

Doğrusunu söylemek gerekirse, bu kremi alınca top allık hediye ediyorlardı. Ben de öylesine aldım.
Top allığı daha bir gün bile denememiş olmam tuhaf tabi.

İlk gördüğümde renginin beyazlığı ve jel yerine krem oluşu beni korkuttu. Fakat ilk günden beri her gün makyaj altına ya da makyajsız bunu kullanıyorum.
Çok hafif, sürümü çok kolay, hemen dağılıyor, anında emiliyor, cildi yağlandırmıyor ve makyaj altına harika bir baz oluyor.
Üstelik SPF 15 içeriyor ve işe yarıyor.

Bu seriyi karma ciltlere tavsiye ederim ve tekrar alırım.

Sevgiler,
Dee Dee

Hiç yorum yok: