27 Temmuz 2011 Çarşamba

Shiseido Tsubaki Shining Serisi Review


Shiseido Tsubaki saç ürünleri, Türkiye'de yok.
Japonya'da üretiliyor ve satılıyor.
ABD'de bazı kuaförlerde bulunabiliyor ama genelde Amazon.com'dan alınıyor.

Bana Japonya'dan hediye geldi.
Oradaki en ünlü saç ürünleriymiş.
Tamamen bitkiselmiş.
Ben de Japon kadınlarının güzel saçlarını hayal ederek kullandım.

Tamamen mış'lı, miş'li bir review oluyor, kusura bakmayın.
Kutudaki ve ürünlerin üzerindeki tüm yazılar Japonca olunca, review da biraz spekülatif oluyor haliyle..

Bendeki Shining serisi.
İnternette en çok bu serinin fotoğraflarını gördüm, bir de Damage Care serisi olduğunu biliyorum.

Ürünler çok güzel, saçı yatıştırıyor, yumuşatıyor, bakım yapıyor ve parlatıyor. Saçlarınız ipek gibi oluyor.
Şampuanını bitirdim bile :(

Şampuan, saç kremi, maske ve Treatment adlı bir üründen oluşuyor.

Maske ve Treatment'ı tamamen içgüdüsel kullandım, çünkü kaç dakika bekleteceğim ve diplere sürüp sürmeyeceğimi bilemedim :)

Genel olarak çok memnun kaldım.
Japonya'ya yolunuz düşerse kaçırmayın.

Sevgiler,
Dee Dee


Hiç yorum yok: