27 Temmuz 2011 Çarşamba

Avon Skin So Soft Mineral Gems Diamond Blush Body Wash & Body Lotion


Neden bu kadar çok Avon postu görüyorum diyebilirsiniz.
Sanırım bir dönem her Türk kızının bir Avon dönemi oluyor.
SNet ve yurtdışından kozmetik alışverişi yasaklanınca, ben de yine aynı ilkeyle çalışan sipariş verip bekleme durumuna Avon'la girdim.

Neyseki bunlar birkaç ay önce almış olduğum ürünler.
Şu an bu alışkanlığımdan neredeyse kurtulmuş durumdayım.

Bu arada, birkaç posttur olmayan fotoğraf kalitesi iyice yerlerde, farkındayım.
Bloğa koyduğum fotoğrafları IPhone'la çekiyorum ve bir süredir berbat çekmeye başladı, fotolar ya bulanık, ya karlı. 5 MP kamera için iyi çekiyor olması gerekiyordu, kamerada bir sorun var sanırım.
Bunun için de lütfen kusura bakmayın.
Allahtan swatch yapmıyorum.

Neyse,
ürünlerimize gelirsek,
Avon Skin So Soft Mineral Gems Diamond Blush Serisi.
Duş jeli ve vücut losyonundan oluşuyor.

Duş jelinin hiçbir özelliği yok.
Ne sim, ne koku. Kremli de değil.
Bildiğiniz adi duş jeli.

Vücut kremi, pembe renkli, gri/pembemsi simli, kokusu çekici değil.
Yazın bronz tende, bende pek güzel durmuyor.
Biraz icy bir görünüşü var, kışın beyaz tende idare eder kıvama gelebilir.


Tavsiye etmem.
Sevgiler,
Dee Dee

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hiçbir ürününü beğenmediğim halde her katalogdan bir şeyler alıyordum ben de yakın zamana kadar. Artık temsilciligim de bitti başkasindan da hiçbir avon ürünü slmam. Bence sen de bulaşma bir daha:)))