21 Mart 2010 Pazar

Benefit Coralista Allık

Benefit, gördüğüm ilk günden beri ürünlerini almaktan vazgeçemeyeceğimi bildiğim inanılmaz çekici bir marka. Eğlenceli ve pratik ürünleri ve harika ambalajları var.
Neyse ki, ürünler yalnızca eğlenceli değil..Birçok ürününün işlevsel olduğuna da inanıyorum :)

Coralista allık, Benefit'in tüm yüze uygulanabilen Dandelion ve Georgia allıklarından sonraki en ünlü allığı. Onların da allık olduğunu söyleyemeyeceğimize göre, bana göre kullanılabilir tek allıkları :)
Şeftali rengi, pembe alt tonlu çok sıcak bir rengi var Coralista'nın. Benefit'in Nars Orgasm taklidi ürünü olarak geçiyor bloglarda.. Hala Nars Orgasm'ı kullanmamış biri olarak(!), yorum yapamiciim bu konuda..
Coralista gayet yoğun pigmentli bir ürün. Ben biraz hafif uyguluyorum bu nedenle.
Swatchlar..



Sonuç olarak Coralista benim en sevdiğim ve en çok kullandığım allıklardan biri.. Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Pembe-şeftali tonunun herkese yakışacağına inanıyorum.
Tabi bu Nars Orgasm'ı denemeyeceğim ve almayacağım anlamına gelmiyor :d

Hiç yorum yok: